Ένα μήνυμα του δασκάλου του SHAOLIN JI KEMPO KARATE, Sensei Νίκου Καραντώνη προς τους μαθητές του.



Ένα μήνυμα του δασκάλου του SHAOLIN JI KEMPO KARATE, Sensei Νίκου Καραντώνη προς τους μαθητές του.

Το Blog το δημιούργησα το 2011, μία από τις πρώτες μου αναρτήσεις ήταν για το SHAOLIN JI KEMPO KARATE, ένα δυνατό, σκληρό και άρτιο σύστημα που δυστυχώς δεν διδάσκεται πια στην Ελλάδα και είναι άγνωστο στους νέους ασκούμενους των πολεμικών τεχνών, μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ότι με την ανάρτηση των λίγων γραμμών συγκινήθηκαν αρκετοί παλιοί μαθητές-μαθήτριες του SHAOLIN JI KEMPO KARATE, κυρίως μαθητές και μαθήτριες του Sensei Νίκου Καραντώνη.

Ο Sensei Νίκος Καραντώνης ο που διατηρούσε σχολή στην οδό Παπανικολή 24 στο Κερατσίνι στέλνει το παρακάτω μήνυμα στους μαθητές του.



Είμαι ο Sensei Νίκος Καραντώνης από το SHAOLIN JI KEMPO KARATE
Επειδή βλέπω κατά καιρούς στο blog του Νάσου: nasosmartialarts.blogspot.com κάποιες αναρτήσεις του blog και σχόλια από μαθητές μου που αφορούν εμένα προσωπικά, θέλω να σας βεβαιώσω ότι πάνω απ΄ όλα είμαι καλά.  Με έχει συγκινήσει το ενδιαφέρον σας, η εκτίμηση και ο σεβασμός που δείχνεται προς το πρόσωπο μου.  Νοσταλγώ κι εγώ εκείνες τις εποχές που ήσασταν μαθητές μου, που κατάφερα όχι μόνο να σας διδάξω την τέχνη του KEMPO KARATE αλλά και να σας δείξω ένα σωστό δρόμο μέσω των πολεμικών τεχνών.

Σας θυμάμαι όλους.
Με αγάπη ο δάσκαλος σας Sensei Νίκος Καραντώνης.




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια