Shaolin Ji Kempo Karate

SHAOLIN JI KEMPO KARATE


SHAOLIN JI KEMPO KARATE 

Το SHAOLIN JI KEMPO KARATE διαδόθηκε στην Ελλάδα στα μέσα της δεκαετίας του '70ως τα τέλη της δεκαετίας του ΄80 από τον Shihan κ. Μίλτο Σολδάτο (αρχηγό του του συστήματος στην Ελλάδα ο οποίος διατηρούσε σχολή στην Αθήνα, οδός Σωκράτους 71) και από μαθητές του όπως ο Νίκος Παυλίδης, ο Γιώργος Ρόμπος και ο Νίκος Καραντώνης, επίσης υπήρξε σχολή και στην Κύπρο του κ. Σιδέρη Ισιδώρου. Ήταν ένα δυνατό και σκληρό σύστημα που συνδύαζε Κινέζικες, Κορεάτικες και Ιαπωνικές πολεμικές τέχνες. Δυστυχώς αυτή τη στιγμή δεν διδάσκεται στην Ελλάδα τουλάχιστον επίσημα και σε πολλούς ασκούμενους στις πολεμικές τέχνες είναι άγνωστο.

Master Μίλτος Σολδάτος

Sensei Νίκος Παυλίδης - Master Μίλτος Σολδάτος

Sensei Νίκος Καραντώνης - Κώστας Αθανασόπουλος

Sensei Νίκος Καραντώνης


Ο Master Μιλτιάδης Σολδάτος σε επίδειξη στο στάδιο του Μίλωνα στην Νέα Σμύρνη στα μέσα της δεκαετίας του 1970 εκτελεί το προχωρημένο kata του συστήματος "Chan Chi" ενώ δέχεται στο σώμα χτυπήματα με ξύλινα καδρόνια από τον μαθητή του Σιδέρη Ισιδώρου, ενώ παρακολουθεί ο Sensei Νίκος Παυλίδης (φωτογραφικό υλικό του κ. Ν. Καραντώνη)

Ο Sensei Γεώργιος Ρόμπος εκτελεί τεχνική σπασίματος με λάκτισμα σε επίδειξη στην σχολή του Sensei Νίκου Καραντώνη στο Κερατσίνι (φωτογραφικό υλικό του κ. Ν. Καραντώνη)

Sensei Νίκος Καραντώνης (φωτογραφικό υλικό του κ. Ν. Καραντώνη)

Ο Sensei Νίκος Καραντώνης σε εξωτερική προπόνηση (φωτογραφικό υλικό του κ. Ν. Καραντώνη)

Ο Sensei Νίκος Καραντώνης με τον μαθητή του Κώστα Αθανασόπουλο (φωτογραφικό υλικό του κ. Ν. Καραντώνη)

Ο Master Μίλτος Σολδάτος (κέντρο) και οι Sensei: Νίκος Καραντώνης (δεξιά)  και Βασίλης Δημόπουλος (αριστερά) αναλύουν τεχνικές του SHAOLIN KEMPO (φωτογραφικό υλικό του κ. Ν. Καραντώνη)

Ο Sensei Νικόλαος Παυλίδης εκτελεί τεχνική σπασίματος με λάκτισμα σε επίδειξη στην σχολή του Sensei Νίκου Καραντώνη στο Κερατσίνι (φωτογραφικό υλικό του κ. Ν. Καραντώνη)


Οι δάσκαλοι του SHAOLIN JI KEMPO KARATE Ν. Παυλίδης και Ν. Καραντώνης τίμησαν με την παρουσία τους τον ιδρυτή του KENPO KARATE Εντ Πάρκερ προσκεκλημένο του κ. Ι. Νικολάου στο σεμινάριο που έγινε στην σχολή του κ. Α. Παπαδάτου το 1989.




Συνέντευξη του Shihan κ. Μιλτιάδη Σολδάτου στο παλιό περιοδικό Γιν Γιανγκ που έκδιδε στα τέλη της δεκαετίας του '70 ο ιδρυτής του Tai Nui κ. El Khoury






Δημοσίευση στο παλιό περιοδικό Γιν Γιανγκ που έκδιδε στα τέλη της δεκαετίας του '70 ο ιδρυτής του Tai Nui κ. El Khoury για το παγκόσμιο πρωτάθλημα ανοικτού στυλ που έλαβε χώρα στις 8, 9 και 10 Σεπτεμβρίου 1978 στο Ακαπούλκο του Μεξικού όπου η Ελληνική ομάδα με αρχηγό τον κ. Μ. Σολδάτο διέπρεψε και ο μαχητής του SHAOLIN JI KEMPO KARATE κ. Ν. Παυλίδης κέρδισε την δεύτερη θέση.



Αν και η Ελληνική αποστολή επέστρεψε από το Μεξικό με τα καλύτερα αποτελέσματα υπήρξε μεγάλη αδιαφορία στην χώρα μας.

Ο Shihan Μίλτος Σολδάτος εκτελεί kata του συστήματος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα στο Μεξικό το 1978


O Sijo El Khoury απονέμει το έπαθλο στον κ. Νίκο Παυλίδη (δεύτερη θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα στο Μεξικό το 1978.




Αγώνας πλήρους επαφής το 1978 μεταξύ Νίκου Παυλίδη και Γιώργου Ελευσινιώτη στη σχολή του Sijo El Khoury στην οδό Δημητρακοπούλου 82 στην Καλλιθέα. Και οι δυο τους είναι από τους καλύτερους και σκληρότερους καρατέκα στην Ελλάδα, πραγματικοί μαχητές, πολύ καλοί δάσκαλοι και φοβεροί άνθρωποι.


Η φωτογραφία είναι από την σελίδα του κ. Γ. Περγιάλη στο facebook : Η Ιστορία Των Μαχητικών Τεχνών Στην Ελλάδα.


To Shaolin Kempo σε αγώνες πλήρους επαφής στο φεστιβάλ πολεμικών τεχνών που πραγματοποιήθηκε στο κλειστό στάδιο ΜΎΛΩΝ στην Νέα Σμύρνη το 1979.












Ένα μήνυμα από τον δάσκαλο του 

SHAOLIN JI KEMPO KARATE 

Sensei Νίκου Καραντώνη 

στους μαθητές του


Ο Sensei Νίκος Καραντώνης εκπαιδευτής του SHAOLIN JI KEMPO KARATE, που διατηρούσε σχολή στην οδό Παπανικολή 24 στο Κερατσίνι στέλνει ένα μήνυμα στους παλιούς του μαθητές.

Διαβάστε περισσότερα



 Ένα μήνυμα από την πρώην αθλήτρια του 

Shaolin Ji Kempo Karate, 

Μαρίνα Οικονόμου


Η Μαρίνα Οικονόμου πρώην αθλήτρια του Shaolin Kempo Karate της σχολής του Νίκου Καραντώνη στέλνει μέσω της σελίδας μας ένα μήνυμα στους παλιούς συν ασκούμενους και συναθλητές της νιώθοντας νοσταλγία για εκείνα τα ωραία χρόνια που έκανε καράτε.

Διαβάστε περισσότερα


Φωτογραφίες από παλιούς αθλητές του SHAOLIN JI KEMPO KARATE


Για να δείτε φωτογραφίες 
από παλιούς ασκούμενους του 
SHAOLIN JI KEMPO KARATE 
πατήστε εδω

Πλαίσιο κειμένου

Για να γίνεται μέλος στην ομάδα SHAOLIN JI KEMPO KARATE (Για να θυμούνται οι παλιοί) πατήστε εδώ




Δημοσίευση σχολίου

41 Σχόλια

  1. Συμφωνω με τα παραπανω, ιδιαιτερα συγκινημενος, εχω υπαρξει μαθητης του Νικου Παυλιδη(84-89ι περιστασιακα το 2005-6 καθβς και το 2011 σε κλειστοκυκλο προπονησεων . Επισης γνωριζω και τον Νικολα τον Καραντωνη, μια και μας συνδεει οικογενειακη φιλια με τα αδεφια του.
    Αξεχαστη εποχη, καταπληκτικος Νικος Παυλιδης, τον θεωρω φοβερο δασκαλο και αν και βρισκομαι σε αλλο χωρο πια, ειναι μεσα στο μυαλο "ο δασκαλος μου". Συγχαρητηρια για την αναρτηση, ηφωτογραφια με το σημα ( το εχω ακομα μαζι με τη φορμα απο τοτε) ειναι ιδιαιτερα συγκινητικη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑνώνυμοςΙουλίου 24, 2014

      Γεια ήμουν μαθήτρια του Νικολάου Παυλίδη από την σχολή που διατηρούσε πρώτα στα άνω Πετράλωνα και μετά στην Καλλιθέα, καταπληκτικος δάσκαλος υπάρχει τρόπος επικοινωνίας μαζί του μέσω κοινωνικών διαδικτύων

      Διαγραφή
  2. ΑνώνυμοςΜαρτίου 18, 2013

    τώρα διδάσκεται κάπου;έστω και αννεπίσημα ΓΙΑΝΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Νάσο.

    Ήμουν μαθητής του Νίκου Καραντώνη από το 1987 μέχρι το 1992 που έκλεισε την σχολή. Γνωρίζω και τον Ν. Παυλίδη μιά και είχαμε κάνει προπονήσεις περιστασιακά όπως και στα εσωτερικά πρωταθλήματα.
    Ψάχνωντας για το σύστημα βρήκα την σελίδα σου και σε ευχαριστώ που μου θύμησες εκείνες τις παλαιές εποχές και χαίρομαι που και κάποιος άλλος τις θυμάτε με νοσταλγία.

    Σπύρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι χαρούμενος που με αυτό το φτωχό άρθρο κατάφερα να συγκινήσω κάποιους ανθρώπους, ασχολείσαι ακόμα? το θυμάσαι το σύστημα ?

      Διαγραφή
    2. Ήταν πολλά και ωραία τα χρόνια και μου έχουν μείνει πολύ ωραίες αναμνήσεις τόσο από το σύστημα όσο και από τους ανθρώπους του - δασκάλους και συναθλητές. Δυστυχώς έχω χαθεί με όλους εκτός από τον Νίκο τον Ραυτόπουλο και θα ήθελα να ήξερα που βρίσκεται και τι κάνει ο Φώντας, η Μαρίνα, ο Μάκης και τα άλλα παιδία. Ο Καραντώνης από όσο γνωρίζω τελικά δεν κράτησε πολύ καιρό την σχολή στο Λαγονήσι και τελικά χώρισε και ξανάπιασε το ταξί και δεν ασχολείται πια με το σύστημα (μπορεί να κάνω λάθος βέβαια).
      Μια και είχα την αρρώστια δεν σταμάτησα και συνέχισα με Shidokan Κarate και Kick Boxing όπoυ ασχολούμαι και ακόμη. Από το Κempo θυμάμαι ακόμη τις τεχνικές που ίσως είναι οι αρτιότερες που έχω διδαχθεί (σε σχέση με Wado Ruy, Shotokan και Ju Jutsu που επίσης πέρασα για κάποιο καιρό). Δυστυχώς δεν θυμάμαι πια τα kata παρά μόνο τα Pinan που είναι κοινά σε όλα τα συστήματα Καρατε. Τα είχαμε γράψει κάποια εποχή με τον Καραντώνη σε κάμερα όταν είχε ανοίξει την σχολή στο Λαγονήσι αλλα δεν τα έχω βρει πουθενά και έχω φάει το Youtube.
      Σπύρος Γρηγορόπουλος

      Διαγραφή
    3. egw ton eida perysi ton niko antwnis apo tous mikrous pou kratage kai tin sxoli otan eixe dimiourgitheia kapoio provlima ston niko

      Διαγραφή
    4. Τιμη μ κ χαρα μ, που μετα απο τοσα χρονια, ακουγομαι ξανα, εποχη 1990 μ τους καλυτερους του τοτε, ευχαριστω παρα πολυ...τον τοτε δασκαλο μ, οπου κ ν ναι τωρα...κ ολα τα παιδια, την μαρινα, την ειχα δει καποτε...εγω πλεον ασχολουμαι...με το wing chun...καλη συνεχεια σε ολους σας , μ εκτιμηση Νικος Ραυτοπουλος....

      Διαγραφή
    5. Γεια σου Σπύρο Γρηγορόπουλε σας έχω θυμηθεί πολλές φορές με πολύ αγάπη.μοιραστηκαμε πολλά στην σχολή του Νίκου Καραντώνη.θα χαρώ πολύ να επικοινωνήσουμε.Μαρινα οικονομου

      Διαγραφή
    6. Σπύρο Γρηγορόπουλε επικοινώνησε μαζί μου αν θέλεις.θα χαρώ πολύ

      Διαγραφή
    7. Καλημέρα.σπυρο Γρηγορόπουλε αν θέλεις επικοινωνισει μαζί μου.Μαρινα οικονομου

      Διαγραφή
    8. Μαρίνα Οικονόμου.σπυρο επικοινώνησε μαζί μου.στο φβ.ευχαριστω

      Διαγραφή
  4. Χαίρετε!! Θα ήθελα να ρωτήσω αν ο Ν. Παυλίδης διατηρεί ακόμα κάποια από τις σχολές του! Είχα ακούσει για μια στην Καλλιθέα αλλά δεν είμαι σίγουρη!
    Κάτι άλλο! Ψάχνω να βρω για το πρωτάθλημα στο Ακαπούλκο του Μεξικό στο οποίο είχε συμμετάσχει ο Ν. Παυλίδης και μάλιστα είχε διακριθεί σε πάρα πολύ καλή θέση αλλά δε μπορώ να βρω τίποτα στο διαδίκτυο! Μπορεί κάποιος να μου δώσει κάποιο σύνδεσμο για να διαβάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Ν. Παυλίδης αυτή τη στιγμή δεν πρέπει να διατηρεί κάποια σχολή, πριν δύο χρόνια δίδασκε σε μία σχολή στην Καλλιθέα. Δυστυχώς δεν υπάρχουν πληροφορίες για το συγκεκριμένο πρωτάθλημα στο διαδίκτυο.

      Διαγραφή
    2. ΑνώνυμοςΜαρτίου 12, 2017

      μηπως υπαρχει περιπτωση να φερει καποιος στην ελλαδα ξανα και να ανοιξη σχολες σε ολοκληρη την υφηλιο για να δηδασκετε ξανα το shaolin ji kempo karate?το shaolin ji kempo karate μηπως δηδασκετε παλη ορθια και εδαφους?

      Διαγραφή
    3. ΑνώνυμοςΙουλίου 23, 2022

      Κυριακος ημαι από κυπρο μαθητής του Σηδερη ήρθα Αθήνα και πηγενα στη σχολή στο Κερατσινη μετά ανηξαμε σχολή στην κυπρο με τον δάσκαλο μου τον Σηδερη

      Διαγραφή
  5. ΗΜΟΥΝ ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΚΑΡΑΝΤΩΝΗ.ΗΤΑΝ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ.ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΚΑΤΙ ΝΑ ΜΕ ΤΡΑΒΗΞΕΙ.ΜΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΣΤΙΓΜΕΣ. ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΡ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα! Υπήρξα κι εγώ μαθητής του Νίκου Καραντώνη. Ξέρει κανείς που βρίσκεται σήμερα; Είναι καλά;; Πως μπορούμε να τον βρούμε; Έχει κάπου σχολή;; Νaso, Eddie, Aνώνυμοι φίλοι... ? Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δυστυχώς δεν γνωρίζω που βρίσκεται σήμερα και τι κάνει ο Sensei Καραντώνης, εάν γνωρίζει κάποιος ας μας πει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. egw ton eida perysi, alla esy re naso poios eisai prospathw na thymithw, antwnis

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα. Υπάρχει κάποιο τηλέφωνο του Νίκου Παυλίδη?

    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και εγω υπήρξα μαθήτρια του Καραντώνη στην σχολή που ειχε στα Ταμπουρια .Πωπω χρόνια φοβερα και ομορφα!!!!!MΑΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γειά σας, κατά τύχη βρήκα το σαιτ, και ειλικρινά χάρηκα πολύ, μου θυμησατε παλιές καλές εποχές. Ήμουν μαθητής και εγώ του Ν.Παυλιδη την δεκαετία του 80 και λίγο του 90, είμαστε και συγγενείς, το όνομα μου είναι Παύλος Μωυσιαδης. Εάν θέλει κανείς να επικοινωνιση μαζί μου μπορεί να με βρει στο φεις μπουκ ως Παύλος Ελβετιαδης. Φιλιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. geia se olous!!hmoun kai gw mathitis tou n.paulidi otan phgaina dhmotiko sta petralona.twra eimai 30 etwn kai exw na dw apo tote ton daskalo,yperoxos anthrwpos.ksereis kaneis an didaskei akoma kai pou??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. geia se olous!!hmoun kai gw mathitis tou n.paulidi otan phgaina dhmotiko sta petralona.twra eimai 30 etwn kai exw na dw apo tote ton daskalo,yperoxos anthrwpos.ksereis kaneis an didaskei akoma kai pou??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλήμερα, ήμουν μαθητής του Παυλίδη Νικόλαου, δεκαετία 90, στα πρώτα μου βήματα στις πολεμικές τέχνες, στη σχολή του, στη περιοχή των Άνω Πετραλώνων στην Αθήνα. Ερώτηση...διδάσκει ακόμα? Αν ναι ....που έχει σχολή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι ο κ. Παυλίδης διδάσκει σε ένα γυμναστήριο στην Καλλιθέα

      Διαγραφή
  14. ME LENE KARTASAKI MIXALH MA8ITIS TOY NIKOY PAYLIDI .O NIKOS PROPONI SE ENA GYMNASTIRIO STIS SAPFOYS STIN KALLI8EA .XEROME POY IPARXI AKOMA AYTO TO KATI .PAIDIA NASTE OLOI KALA.ANTE FORESTE FORMES

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα.
    Τυχαια βρηκα το sait.
    Υπηρξα μαθητης του μοναδικου Νικου Καραντωνη στην σχολη στα ταμπουρια το 1985-86.
    Αξέχαστα ωραια Χρονια.
    Το ονομα μου είναι Τασος. Καποια παιδια τα θυμαμε καλα γιατι τα ειχα και τα εχω στην καρδια μου όπως τον Σπυρο και την Μαρινα.
    Ευχομαι σε όλα τα παιδια που είμασταν τοτε στην σχολη να είναι καλα με υγεια.
    Με εκτιμηση
    Αναστασιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα.
    Τυχαια βρηκα το sait.
    Υπηρξα μαθητης του μοναδικου Νικου Καραντωνη στην σχολη στα ταμπουρια το 1985-86.
    Αξέχαστα ωραια Χρονια.
    Το ονομα μου είναι Τασος. Καποια παιδια τα θυμαμε καλα γιατι τα ειχα και τα εχω στην καρδια μου όπως τον Σπυρο και την Μαρινα.
    Ευχομαι σε όλα τα παιδια που είμασταν τοτε στην σχολη να είναι καλα με υγεια.
    Με εκτιμηση
    Αναστασιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπερα
    Και εγω εντελως τυχαια σας βρηκα.
    Το ονομα μου ειναι Κωστας Αθανασοπουλος και πηγαινα και εγω στη σχολη στη Σωκρατους με δασκαλο το Μιλτο Σολδατο στην αρχη και μετα με τους ΚΑΡΑΝΤΩΝΗ,ΠΑΥΛΙΔΗ,ΡΟΜΠΟ,ΖΕΙΜΠΕΟΓΛΟΥ.
    Ο Καραντωνης συνεχισε μετα και ημουνα μαθητης του μεχρι που εφυγε απο τη Σωκρατους και πηγε στα Ταμπουρια.πηγαινα για λιγο καιρο εκει και μαλιστα εκανα μαθημα στους μικροτερους,μεχρι που πηγα φανταρος.Πεντε μερες πριν δωσω για τη μαυρη ζωνη.Τι εποχες θυμηθηκα τωρα?Πολυ ωραιες εποχες.Αν κανεις ξερει που μπορει να βρισκεται ο ΚΑΡΑΝΤΩΝΗΣ ,Η Ο ΠΑΥΛΙΔΗΣ να μας το πει.Πολυ θα ηθελα και εγω και πολυ αλλοι να τους δουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όποιος έχει πληροφορίες για ολο το θεμα, ψάχνω για σχολή αλλά όχι άλλο σύστημα!!στον Καραντώνη από μικρό παιδί!! στείλτε μου μεηλ στο
    liosj@yahoo.com
    Ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Όποιος έχει πληροφορίες ευπρόσδεκτες,ψάχνω για σχολή αλλά όχι άλλο σύστημα!!στον Καραντώνη από μικρό παιδί!! στείλτε μου μεηλ στο
    liosj@yahoo.com
    Ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είμαι η Μαρίνα.απο την σχολή του Νίκου Καραντώνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. εκανα 8 χρονια kempo στον Δημοπουλο.
    Γνωρισα τον Σολδατο,Καραντωνη,Παυλιδη,Ρομπο.
    Χαρακτηριστικη φραση του Παυλιδη "*αμω τον αξονα της γης"
    Σκληρο συστημα.
    Ηταν μαγεια οταν μαζευοταν οι "δασκαλοι" στην σχολη μας που και που, και παιζανε μεταξυ τους αγωνα(kumite)
    Αλλο επιπεδο!!!!!!!
    μετα απο 35 χρονια, ακομα θυμαμε λεπτομερειες λες και ηταν χτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Όποιος έχει και επιθυμεί μπορεί να στείλει φωτογραφίες σχετικές με Shaolin Ji Kempo Karate από τα "παλιά ωραία και αξέχαστα χρόνια" για να δημοσιευτούν στην σελίδα, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο: nasosmartialarts@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είμαι ο μαθητής του Νίκου του καραντώνη στο Λαγονήσι και ήθελα να επικοινωνήσω επειγόντως με την nassos8@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το 1986, 14 ετών ξεκίνησα στην σχολή του Νίκου Καραντώνη στο Κερατσίνι η οποία για την εποχή ήταν πολύ μπροστά, μεγάλη σε χώρο και άρτια εξοπλισμένη διάφορα όργανα για εξάσκηση στις πολεμικές τέχνες όπως μακιβάρες αλλά και με διάφορα όργανα γυμναστικής όπως βάρη και μηχανήματα που ακόμα και σήμερα λίγες σχολές διαθέτουν. Η προπόνηση ήταν σκληρή και δύσκολη τουλάχιστον για μένα και η όλη συμπεριφορά μέσα στην σχολή απαιτούσε υψηλή πειθαρχία που στις μέρες μας δεν υπάρχει ούτε το ένα τρίτο σε καμία σχολή πολεμικών τεχνών. Θύμάμαι ακόμα την μέρα που γράφτηκα στην σχολή πού είπε ο Sensei στην μητέρα μου τα εξής λόγια: Εδώ απαγορεύεται το Ρε για το Μ.... φεύγει από την σχολή. Ο Νίκος Καραντώνης ήταν μοναδικός δάσκαλος. Το σύστημα το Shaolin Kempo με την μικρή μου εμπειρία μπορώ να πω ότι ήταν ένα άρτιο και σκληρό σύστημα που αν και συμμετείχε σε αγώνες ήταν πραγματική πολεμική τέχνη. Δυστυχώς για κάποιους λόγους δεν έκατσα πολύ καιρό στη σχολή αλλά μου έμειναν κάποια πράγματα που τα έχω ακόμα στο μυαλό μου. Πριν κάποια χρόνια γνώρισα και τον κ. Νίκο Παυλίδη που μόνο τα καλύτερα μπορώ να πω τόσο ως δάσκαλο όσο και ως άνθρωπο. Αργότερα ασχολήθηκα με διάφορα άλλα συστήματα αλλά τίποτα δεν ήταν σαν το Shaolin Kempo όχι μόνο σαν σύστημα αλλά και σαν σχολή. Το 2011 από την αγάπη μου για τις πολεμικές τέχνες δημιούργησα αυτό το blog και την συγκεκριμένη ανάρτηση την ανέβασα το 2012 για να τιμήσω έστω με πέντε γραμμές το Shaolin Kempo και την σχολή που πρωτοξεκίνησα πολεμικές τέχνες. Με χαρά διαπίστωσα ότι με την ανάρτηση των λίγων γραμμών συγκινήθηκαν αρκετοί μαθητές-μαθήτριες του Καραντώνη και του Παυλίδη. Αυτό σημαίνει πολλά και για τους δασκάλους αλλά και για το σύστημα. Επίσης χαίρομαι που μετά από οκτώ χρόνια που ανέβασα την ανάρτηση την διαβάζουν παλιοί μαθητές και σχολιάζουν. Κρίμα που το σύστημα δεν διδάσκεται σήμερα. Παρακαλώ όποιος επιθυμεί να στείλει φωτογραφίες αλλά και πληροφορίες για να τις δημοσιεύσω εδώ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο: nasosmartialarts@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα.γεια σας παιδιά.ειμαι η μαρίνα Οικονόμου από την σχολή στα ταμπούρια του Νίκου Καραντώνη.αν θέλεις Σπύρο Γρηγορόπουλε να με

    ΑπάντησηΔιαγραφή